شناسهٔ خبر: 16929 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی راه روستايی در استان اردبیل

راهسازی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان خلخال در استان اردبیل گفت: به همت كاركنان اين اداره راه روستایی چنارلق خلخال شن ریزی، تسطيح و در اختيار اهالي روستا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، محمد قرباني در بازديد از عمليات شن ريزي و تسطيح اين روستا ضمن اعلام اين خبر افزود: پرسنل اين اداره با بكارگيري بیش از ۷ دستگاه راهسازی سنگین در این مسیر مستقر و با شن ریزی مناسب راه این روستا برای اهالی مرمت شد.

وي گفت: اين راه روستايي از ارتفاعات و شيب‌هاي تند دامنه‌هاي آق داغ جنوب استان مي‌گذرد و در مواقع بارش برف و باران گذر از آن به سختي صورت مي‌گرفت كه با شن ريزي و تسطيح آن مشكل تردد در آن رفع شد.

روستای چنارلق از توابع بخش خورش رستم شهرستان خلخال در استان اردبيل است كه با ۶۰ کیلومتر فاصله از خورش رستم و ۱۱۰ کیلومتر از مرکز شهرستان قرار گرفته و تاکنون هیچ راه مناسب برای تردد اهالی نداشته است و از یک ماه گذشته با تلاش‌های راهداران اداره راه شهرسازی به طور کامل شن ریزی و نقاط حادثه خیر آن بهسازی و مرمت و در اختیار روستاییان قرار گرفت.

بنابر اين گزارش اين اقدام راه و شهرسازي رضايت خاطر ساكنين اين روستا را به دنبال داشته و اهالی از تلاش‌های اين اداره در رسیدگی به مناطق محروم روستایی تقدیر و تشكر کرده‌اند.

نظر شما